OK

Garantia produselor

Garantia produselor

Toate produsele comercializate prin site-ul nostru beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Certificatele de garantie sunt emise direct de catre Expert Company Group.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa vanzari@expertcompany.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs in parte.

Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele second hand.

Perioada de garantie este urmatoarea:

• sisteme si monitoare second hand: 12 luni
• laptop-uri second hand: 12 luni, baterie laptop 3 luni
• produsele din categoria A si B: verifica in oferta
• imprimante: 12 luni, cartus imprimante: 30 zile
• componente: 6 / 12 luni -- verifica in oferta
• sisteme si monitoare noi: 22 luni
• laptop-uri noi: 24 luni, baterie laptop 6 luni

Asigurarea garantiilor in centrul de service Expert Company Group

Centrul de service Expert Company Group este responsabil pentru asigurarea garantiilor produselor pentru care s-a emis un Certificat de Garantie.

Procedura de asigurare a garantiilor

Produsele defecte expediate catre centrul de service trebuie sa fie insotite de o fisa cu urmatoarele date obligatorii :

• Nume Prenume
• Telefon
• Produs
• Nr. si data Factura
• Adresa de preluare
• Descriere defect

Adresa Destinatar:

Expert Company Group
Hala 18 , Platforma Industriala 1, Ungheni
Jud. Mures, Romania
Tel. 0365-807850

Expert Company Group isi rezerva dreptul de a nu raspunde pentru :
• durata si starea produselor livrate prin companii de curierat;
• produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

Diagnosticarea produsului se face in cel mult 48 ore de la receptia produsului defect in centrul de service. In cel mai scurt timp, dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie, centrul de service Expert Company Group se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.

Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, ai posibilitatea de a ridica produsul direct din centrul nostru de service sau sa soliciti expedierea sa prin curier.

Termenele de expediere sunt max. 48 ore.

Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu alte produse identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului, la valoare actualizata. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

Costul transportului in cazul aparitiei unei garantii este suportat pe din doua: jumatate de catre firma noastra, jumatate de catre beneficiar. Beneficiarul va trimite produsul catre garantie pe cheltuielile proprii. In urma rezolvarii defectului reclamat firma noastra va trimite produsul inapoi pe cheltuiala firmei. Firma noastra va refuza coletele venite din garantie cu transportul platit la noi pentru ca nu se poate constata defectul reclamat in prealabil.

Garantia extinsa, pana la 3 ani in plus

Grarantia extinsa este o optiune contra cost, de a prelungi garantia standard de la 12 luni (pentru produsele second hand) sau 24 de luni (pentru produsele noi), cu pana la 48 de luni, respectiv 60 de luni (exceptie fac produsele "speciale", diferite componente, accesorii, periferice, consumabile).

Cum se calculeaza?

+ 1 an garantie – 10% din valoarea produsului achizitionat
+ 2 ani garantie – 20% din valoarea achizitionat
+ 3 ani garantie – 30% din valoarea produsului achizitionat

Garantia extinsa poate fi achizitionata o data cu produsul pentru care se doreste prelungirea garantiei. Aceasta extra optiune este mentionata pe factura fiscala si decurge din momentul incheierii perioadei de garantie din certificatul de garantie.

Garantia extinsa se supune acelorasi termeni si conditii ca si garantia standard a produselor.

Produse resigilate Expert Company Group

Produsele resigilate, ale caror ambalaje au fost deschise, sunt produse functionale, testate si verificate de catre tehnicienii nostri. Aceste produse pot prezenta mici probleme estetice, cum ar fi urme de atingere sau de utilizare.

Datorita faptului ca produsele au fost resigilate din diverse motive, exista posibilitatea ca pachetul sa nu contina toate accesoriile originale, documentatia, cd-uri cu drivere sau parti din ambalajul original. Accesoriile care asigura functionalitatea produsului (ex.: alimentator) sunt prezente intotdeauna.

Date fiind natura acestor produse si reducerile substantiale de pret fata de produsele similare sigilate, garantiile oferite nu acopera aceeasi perioada ca la produsele noi, sigilate. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi ca cele de la produsele sigilate.

Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului.

Pentru aceasta categorie de produse, contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:
• produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
• defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 30 de zile lucratoare;
• defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 30 de zile lucratoare;